Pages

Wednesday 15 September 2010

Posto....Posto.. pin2... Pernah dgr posmen bagi salam untuk hantar surat?


Pernah dgr posmen bagi salam untuk hantar surat x?
aku pun x pernah dengar..

tapi jangan sampai aku yang bagi salam kat rumah posmen tuk cari surat aku!!
wehhhh.. posmen.. org lain pun cuti raya gak..
yg ko cuti raya lama2 sgt ni nape?
gaji da naik.. pe lagi yg ko nak?

surat aku mana? mana surat aku?
kalau surat x penting xpe..
tu surat penting la wehhh..
boleh pulak buat men2...
cehhhh!!

orang lain da pi turun naik hospital
tuk siapkan medical checkup
ade yg da siap da pun..
tapi surat aku mana????
batang hidung pun x nampak..

xkan nak suruh aku geledah pejabat pos tu?
kalau esok x sampai gak,memang aku akan serbu office tu
sedialah wahai posmen....
tunggu kedatangan aku...!!!!!
watttchhhhaaaaaaaaa....

No comments:

Related Posts with Thumbnails