Pages

Sunday 5 September 2010

Bantal air kecik..



lama x cerita pasal bantal kesayangan aku ni.. hahaha... aku sgt suka bantal ni. aku beli masa belajar dulu kat UO ataupun untung orang ramai di salah sebuah tempat shopping yg paling popular dikalangan student tettt... hehe.. lokasi di greentown mall ipoh..

kalo org lain ade bantal busuk die sendiri..tp bg aku bantal air ni la bantal busuk aku..kakaka.. masa beli ni dulu org tu ade bg tau mengenai khasiat bantal ni mcm menghilangkan penyakit2 yg berkaitan kat kepala.. mcm pening ke.. migrain ke..

tp aku beli ni bukan sbb smua tu.. juz tertarik ngan fizikal bantal ni... sejuk jek.. bila peluk pun bez.. sbb dlm tu ade air..org tu kt air herba..tp lantak la, aku x peduli semua tu..herba ke x ke..bila da berkenan aku tetap beli.. hehe..

memandangkan aku ni student lg yg mengharapkan elaun bulanan.. heee, maka aku x mampu nak beli bantal tuk saiz org dewasa.. so, tuk jimat.. aku bli je la bantal baby yg kecik.. betol2 cukup tuk satu kepala aku..hahaha..

malam tadi aku dilanda sakit kepala (xtau la blh dikatogerikan sbg migrain or x) yg menyebabkan aku x blh tdo.. tp disebabkan adenyer bantal kesayangan aku ni..haaaa.. maka aku blh tdo dengan aman skali.. ajaib kan bantal ni?

mula2 aku x percaya pun dgn keberkesanan bantal ni masa org tu jual, almaklumlah..kalau nak bg laku..mcm2 org blh tipu kite kan.. tp bila aku guna sendiri..mmg aku bg thumbs uppp kat bantal ni..huhuhu..bukan sekali jek..



bantal ni pun blh hilangkan sengal2 kat leher aku akibat drp slh tdo.. then bila aku guna jek.. otomatik sengal2 kat leher tu hilang..waaa.. berjasa sungguh bantal ni kat aku..mau aku x syg die.. bantal2 lain sila jgn jeles yer..hehehe..

nak dgr satu lagi cite x pasal bantal ni? bantal aku ni penah menghilangkan diri die satu ketika dulu.misteri sungguh kan.. kecoh satu facebook aku pasal bantal ni hilang..hehe.. aku igtkan member aku ambik tuk main2kan aku.. tp tau x kemana die menghilang? ghuper2nyer.. die menyembunyikan diri die disebalik beg kawan aku ni.. kawan aku ni, duk campak beg die atas bantal aku tu..huhu..sbb aku pi campak bantal tu atas kerusi member aku tu..hahaha.. disebabkan die kecik, maka susah nak cari.. 3 hari baru jumpa balik..weeeee...

satu lagi yg aku suka pasal bantal ni, bila hari panas aku akan cari bantal ni and peluk bantal ni sebab sejuk jekkk... syg kamu bantal kecik! =D =D..

p/s: bantal kat atas sekali tu ialah bantal panas utk bertungku.. gmbr sekadar hiasan..hehe..tp sape2 yg nak beli silalah ke website ini : http://kedaibestari.wordpress.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails