Pages

Monday, 20 September 2010

cempedak goreng vs cendawan goreng


kalau diberi pilihan...
antara cempedak goreng dengan cendawan goreng..
yang mana korang akan makan dulu?

kalau aku, aku akan makan dua2 skali...hahaha
waaaaaaaa... skrg ni memang aku tengah giler dengan dua2 benda nie
memang favourite aku sepanjang zaman
marvelous..
perghhhhhh..
makan panas2 sedap nie...



malam ni aku memang betul2 terbayang makanan nie
terus boleh buat perut aku berbunyi kencang..

ahhhh..xleh jadi..
pi dapur tengok sup sayur sawi + udang jek yang tinggal
ape lagi..abis semangkuk sawi tu aku makan macam tu je..
buat pengganti cendawan and cempedak goreng aku...hehe
cayalah...!!

p/s: gambar2 nie aku curik kat internet..hehe.. mana yang aku jumpa dulu aku kebas jek..so, kepada pemilik2 gambar ni.. aku mintak izin tuk publish kat sini yer..=D..

1 comment:

Hazeeha Ibrahim said...

ala~sedapnye cendawan goreng..

Related Posts with Thumbnails