Pages

Monday 6 September 2010

All about eve


Ade sesape yg tau psl citer nie?
aku confirm peminat2 citer korea smuanyer tau citer all about eve..

satu masa dulu sampai la sekarang..
aku sgt giler ngan citer nie...hehe
1st time tgk cite ni aku da jatuh hati ngan hero die..
Jang Dong Gun.. dari dulu muka die still segak dan bergaya
org macam ni la yg aku suka..
tp sygnyer..hanya ade di korea dan x terdapat dimalaysia..
huhuhu..kecewa sungguh aku..

dalam drama ni.. die berlakon sbg orang yg sgt cool..bijak.. anak org kaya
dan tentu skali ensem..huhu..jrg nak dgr aku puji org ensem..
tp berkenan sungguh aku kat muka yg ala2 korea nie..
wahhhh..rasanye bukan aku sorang jek peminat pelakon korea di malaysia
malahan boleh cecah ratusan ribu...huhu
sape yg masih x kenal sape die Jang Dong Gun, tgk la header blog aku tu
sungguh segak lg bergaya

malangnya.. kepada peminat2 pelakon ini, beliau baru saja berkahwin pada bln May 2010 yg lalu.. xdek can la korg..hohohoh.. tp kalau die blom kawin pun, mmg korg x berpeluang nak mendekati die.. sbb die hanya berada di korea..alahaiiii..

bagi yg blom menonton siri drama all about eve ini..sila2 lah tonton..mmg x rugi.. best of the year la drama nie.. wpun citer dah agak lama.. tp memori tentang citer ni still lg fresh dlm ingatan..susah nak luper benda yg kita suka kan?? =))=)

No comments:

Related Posts with Thumbnails