Pages

Thursday 16 September 2010

Pening tengok dunia guna 2 mata


selalunyer bermata empat.. tp hari ni aku ade dua mata jek
hidup rasa x sempurna bila spec hilang skru..uwaaaaa

aiyakkk.. semalam nfon jatuh dlm bilik air..
nasib baik nfon tu bernyawa lagi
hari ni cermin mata plak yg jadi mangsa..
kalau nak jatuh pun jgn la sampai skru pun blh tercabut

abis spec mak n adik aku jadi mangsa tuk mengetest 'power'
last2, 2 kali ganda pening yg aku dpt drp x pakai spec..

spec oooo spec..
kalau yer pun ko dah bosan dengan bingkai lama tu
kalau yer pun ko nak suruh aku tukar yang baru
tunggu la gaji aku cecah puluh juta rupiah dulu..huhu

sabar ye mata.. esok spec tu akan kembali ke pangkuan ko..

nak out of topic jap..
mengangis2 hidung aku ni sbb selsema
tekak pun da gatal2..
kepala tmbh pening bila spec xdek!


ni bjangkit ngan panicking la nie
tanda2 nak demam da ade
awas ko virus!! aku xkan benarkan ko menyerang tubuh aku..
nyah kau dari sini!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails