Pages

Monday 13 September 2010

10 perkara yang aku benci...

1. aku benci menunggu dan buat orang tertunggu2.. atau dalam bahasa omputihnyer.. i hate waiting...

2. aku x suka orang yg xtau nak hargai ape yang orang lain da buat untuk die.. bukan nak suh bagi pape pun, tapi bila orang dah buat sumthing untuk die cuba la hargai sikit.. even kalau orang bagi hadiah pun aku sgt hargai.. walaupun benda tu nmpak kecik, tp slagi pemberian orang lain aku tetap simpan.. penah tengok x, hadiah yang kita bg kat die, lepas tu die boleh bagi plak kat orang lain..pergghhhh... teruk betol!!

3. aku x suka orang yg penuh kepura-puraan.. depan kita cakap lain, belakang kite cakap lain.. ckp straight to the point da la woii.. ni nak belit2 plak

4. aku benci kat orang yang tau nak mengarah orang lain jek.. buat sendiri x reti plak.. cakap banyak.. waaahhh, ingat aku ni kuli ko ker..

5. aku x suka orang yang selalu memandang rendah kebolehan orang lain. macam die tu bagus sgt jekk.. setiap org kan ade kelebihan die.. kenapa nak banding2kan dengan orang lain pulak! x boleh terima betol org macam tu..

6. aku x suka orang yang berlagak pandai tapi sememangnyer x pandai, nak tunjuk pandai plak die.. orang yang pandai sbenarnye x pernah nak menunjuk-nunjuk.. low profile jek

7. aku benci orang yang hanya tau berkata-kata tapi x pernah amalkan kat diri die..cakap perghh, macam die jek yang hebat..tapi..??!!

8. aku benci dengan orang yang pentingkan diri sendri.. bila nak pinjam barang kite, bukan main baik lagi, tp bila kita nak pinjam barang die? mcm2 alasan die bagi!! cehhh!! kalau asignmt kite nak jek tiru..tp bila kita nak pinjam asgnmt die..boleh pulak x bagi..warggghhhhh..xdek give n take langsung! boleh bla la org mcm tu.. xkan korang x penah jumpa kot?

9. aku x suka dengan orang yang x mengaku kesalahan sendiri.. kalau dah salah sendiri tu ngaku je lah.. ni boleh pulak die buat mcm orang lain yg nampak bersalah..grrrrrr... orang yang mcm ni boleh dikatogerikan sebagai rubbish! buat salah tau, tp x penah nak ngaku! sampah pun lagi baik kot... sampah ade gak tempat untuk dicampak, tapi orang mcm ni nak campak kat mn pun xtau laaa..

10. aku x suka orang yang bajet cantik or bajet lawa.. kalau betul2 cantik boleh gak terima, ni tak..tgkap gmbr pastu buat mulut macam mulut itik.. igt cute sgt ker? sumpah meluat tengok! pastu upload gmbr syok sendiri kat facebook banyak2. Nak suruh org puji mulut die tu mcm itik ker? Erkkk..kalau itik tengok pun aku rs die x mengaku sedara die..Silap2 siap muntah lagi..

~ aku harap aku x tergolong dalam golongan2 diatas.. kalau ade pun aku harap aku akan berubah untuk jadi lebih baik...
~kalau aku pun tersenarai dalam mana2 yang aku sebut tu, maknanyer aku benci diri aku sendiri!hahaha... so aku sgt2 berharap semoga aku akan jadi orang yg lebih baik.. yeahhhhh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails