Pages

Monday, 20 September 2010

Jom gulung laptop! Senang nak bawak

laptop x boleh gulung?
boleh la.. jom ikut langkah2 dalam video kat bawah nie..
confirm boleh..
x tipu punyer..

video

dah tengok?
betul kan laptop boleh digulung.. hehe
sebenarnyer laptop dalam video tu adalah 'future laptop'
haaaa... aku suka benda2 yang luar alam nie..
kalau boleh barang2 aku semuanya nak yang canggih2..fuyoooo..
baru best..

tapi x tau la pulak laptop kat dalam video tu dah wujud ke belum..haha
kalau da jual pun..
harga dia mesti boleh buat aku puasa berbulan2..=D

No comments:

Related Posts with Thumbnails