Pages

Monday 17 January 2011

Am I Really Look Like A Doctor..?



Uhhhh...
jalan mana-mana je..
mesti orang panggil... .doctor!....errr..doctor..
doctor? doctor...!!!

x boleh ker kalau sehari orang x panggil aku doctor...
bosan betol dengar...

Tadi balik keje pun budak2 kat taman tu panggil aku doctor..
bukannya pakai white coat... baju kurung je pun..
siap bagi salam lagi..
"Assalamualaikum...doctor..."
orang dah bagi salam aku jawab je laaaa...

but.. am i still looks like a doctor?
walaupun dengan baju kurung pun?
ape yang buat orang pandang aku ni macam doctor?
i'm not understand..

kalau lebih 40x diorang panggil aku doctor...
mau betol2 jadi doctor aku dibuatnya...
ohhhhhh..tidakkkkk!!!
STOOOPPPPPPPPPPP call me doctor!!!

I'm not A Doctor okay....
Please respect my position...



ape memang aku ni betol2 ade gaya mcm doctor ker?
drp student lagi orang cakap mcm tu...
ohhhhhhh...nooooooo...
i can't be a doctor..
and i don't want too.... sorry..

aku x boleh penuhi impian korang tuk jadi doctor..
cukup la dengan apa yang aku ada...
tapi still orang panggil aku doctor...
tell me yyyyyyyyy???

STOP CALL ME DOCTOR!

No comments:

Related Posts with Thumbnails