Pages

Saturday 22 January 2011

My girlfriend is a Gumiho


tajuk di atas x ade kena mengena dengan cerita dibawah...
tapi ada kena mengena ngan cerita disini...haha..

tengah bengang tahap cipan nie...
pesal tiap kali baru nak tengok cite gumiho ni
laptop aku...(eh..netbook je) asik shutdown sendiri je...
wehhhhhh laptop... pasal ko la..
x habis2 lagi tengok cerita gumiho nie...

ni episod 3 pun x lepas2 lagi...
haiyaaaaa...come on la laptop
jangan la manja sangat...
biar la ko panas mcm mana pun
tapi ko tetap kena berjuang demi tuan ko ni...

maap la yer laptop... rumah aku ni bukannya rumah org kaya
yang 'ekon' keliling rumah!
aku mampu sejukkan ko guna kipas jek...

lepas ni sila bagi can kat tuan ko
nak tengok cite ni sampai habis yerr..
jasamu akan dihargai...
lepas ni hari2 aku cleankan ko pakai cleaner laptop..hehe..

jangan la jelez ngan aku plak pasal tgk cite gumiho nie wahai cik laptop..
tau la gumiho nie cun!
Jangan risau yerr... aku tetap setia ngan ko...
sumpah x cari yang lain!

Kepada yang berminat nak tengok cerita Gumiho secara FREE...
sila download sendiri yer...wakakakaka...

No comments:

Related Posts with Thumbnails