Pages

Saturday, 22 January 2011

My girlfriend is a Gumiho


tajuk di atas x ade kena mengena dengan cerita dibawah...
tapi ada kena mengena ngan cerita disini...haha..

tengah bengang tahap cipan nie...
pesal tiap kali baru nak tengok cite gumiho ni
laptop aku...(eh..netbook je) asik shutdown sendiri je...
wehhhhhh laptop... pasal ko la..
x habis2 lagi tengok cerita gumiho nie...

ni episod 3 pun x lepas2 lagi...
haiyaaaaa...come on la laptop
jangan la manja sangat...
biar la ko panas mcm mana pun
tapi ko tetap kena berjuang demi tuan ko ni...

maap la yer laptop... rumah aku ni bukannya rumah org kaya
yang 'ekon' keliling rumah!
aku mampu sejukkan ko guna kipas jek...

lepas ni sila bagi can kat tuan ko
nak tengok cite ni sampai habis yerr..
jasamu akan dihargai...
lepas ni hari2 aku cleankan ko pakai cleaner laptop..hehe..

jangan la jelez ngan aku plak pasal tgk cite gumiho nie wahai cik laptop..
tau la gumiho nie cun!
Jangan risau yerr... aku tetap setia ngan ko...
sumpah x cari yang lain!

Kepada yang berminat nak tengok cerita Gumiho secara FREE...
sila download sendiri yer...wakakakaka...

1 comment:

Lina said...

Hello there,

I’m Azlina from Universiti Sains Malaysia, Penang. I am currently doing a research on Malaysian Bloggers as part of my Masters degree in Social Science (Psychology). Your blog has been selected and I would sincerely be grateful if you can participate in my study. In this research, I am interested to understand more about your blogging experience. If you are indeed 18 years old and above, and willing to spend a few moments of your time to complete a survey to help with my research, please answer the questionnaire in the link below as soon as possible. If you have any questions or concerns about this survey, you may email me at scorpluto35@yahoo.com.

I sincerely appreciate your time and consideration!

http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=IJNOIM_a20d967d



Azlina
scorpluto35@yahoo.com


please delete this after done, thanks

Related Posts with Thumbnails