Pages

Wednesday, 19 January 2011

SURFING NET WHILE SLEEPING (^o^)


Bunyi macam hebat..
sape lagi yang boleh buat mcm tu selain dari aku

memang x sangka aku boleh buat mcm tu
3 hari berturut-turut jadi mcm ni
xtau la kenapa..

Ingat nak online kejap je lepas balik keje..
tengok2 jek.. cermin mata dah senget..
baju kurung x bertukar..
lampu x bertutup..
bantal dah jatuh ke bawah..
kipas berpusing ligat..
laptop kat sebelah terpasang lagi
nasib baik x abis bateri
sedar2 jek dah pukul lapan lebih..
kepala berat jek berpusing
pening gler2

sungguh2 aku x sedar ape2..
ntah bila masa aku boleh lena..
pelik.. x penah2 jadi macam ni
selalu kalau dapat online mata segar jek..aiyoooooo..

hard to explain..
seboleh2nyer aku cuba elak utk tdo waktu maghrib
tapi apa kan daya, mata ni x mampu menahan
kepenatan kerja seharian
betol2 memang terasa minggu ni sangat memenatkan..

OMG! Help me please..
I need more energy...

1 comment:

Ainul Mardziah said...

salam sejahatera,

Dah jadi follower yg ke 13. Cuaca sekarang agak panas mungkin sebab itu kita cepat keletihan dan nak tido jer.

Jemputlah ke blog akak lak.

Related Posts with Thumbnails