Pages

Saturday 31 July 2010

yeahhhh.. saya menang honda civic! =)



tgk la..
ni la kunci kereta yg baru je aku dpt jumaat lepas
no plat kereta RD xxxx...
menang honda civic..
sape yg x suka betul x?
hahahah

tapi aku mmg tak suka!! eheee
bkn nak berlagak ke ape
kalau korang nak korang blh ambik kunci kereta ni
aku bg free je..muaahaha

yg sebenarnya..
ini adalah sebahagian drp gimik pemasaran readers digest

igt x beberapa ari lps
yg aku tulis psl notification readers digest
haaaa.. ni la die dokumen yg die ntar kat aku
dgn smpul surat kaler kuning die tu
mmg gah utk buat kita percaya
yg dokumen ni betul2 penting!

tp aku xdek la xcited sgt masa dpt dokumen ni
sbb aku da tau ape gimik die
sblm ni aku da pernah bc kat internet psl pelan pemasaran readers digest ni
ramai yg terpedaya dgn helah pemasaran mereka
yg mcm blh menang besar..hahaha

senang je nak menang honda civic ni
just return balik replika kunci kereta berserta
cheques bernilai ntah berapa ratus ribu ntah yg die pos kat aku
dlm smpul surat kuning die tu
tp dgn syarat lps korg return balik semua benda tu
secara automatic korang telah pun bersetuju
untuk menerima langganan readers digest selama setahun dgn harga RM148
sila baca kat bawah ni (tu pun kalau nmpk) hehe...

lps tu ade komen dari peserta yg kata
nnt akan ada lg hadiah buku yg dihntr kepada anda
jgn igt ia percuma! hehe
krn ia akan diikuti dgn bill sekali beberapa hari kemudian
hahaha.. wpun diorg sendiri x pernah subscribe buku tu
tp still kn byr untuk buku yg x ditempah..
uishh...mcm2 skrg nie

and then untuk menang hadiah yg dijanjikan tu
korang kena follow up diorg punyer peraduan
dgn subscribe mcm2 jenis lg produk2 mereka
then xtau smpai bila kena buat mcm tu..
hahahha... last2 duit melayang n hadiah pun ntah ke mana
byk komen2 dari peserta2 peraduan yg lepas
nnt blh cari sendiri kat internet yer..hehe

akhir kata, bertindak sebelum kena..
hoho.. n jgn jd mangsa yg seterusnya
jgn terpedaya dgn teknik pemasaran masa kini
slmt bertemu kembali.. =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails