Pages

Saturday 31 July 2010

cerita seram.... 3.45am



alkisahnya berbunyi begini...(citt.. skema la plak)
benda ni jadi da lama da since aku tdo bilik ni
disebabkan aku ni de penyakit ala-ala imsonia.. hehe
sbb slalu sgt berjaga mlm..
so, aku pun slalu la tdo lewat..
even aritu aku cuba utk tdo awl tp still xleh tdo
kesian tol mata ni jd mangsa..

aku ni slalu la online malam2..
bjaga sorg2..
sedangkan smua org da tdo ms tu..
waktu aku tdo lbh kurg dlm kul 3.30am++
aku ni slalu psg lagu kat laptop sblm tdo
kononnye nak meriah ckit la suasana bilik tu sblm aku tdo



bila waktu tdo aku da smpai
aku pun tutup la lampu bilik
mula2 tutup lampu, mmg la xleh tdo trus
aku layan lagu kat latop tu..
then tgh layan2...
errrrr.. tiba2 je
aku dgr bunyi sumthing
mcm org tgh potong kuku
hari2 aku dgr benda yg sama



mula-mula tu dlm 2-3 hari gak la aku ignore je benda tu
igt kan bunyi ape ke
ari2 berikutnya aku mula ambik kisah...ngeeee....
takut gak sbenarnya...
bunyi tu slalu kluar lps aku tutup lampu
slalunnye kurg dari 10 minit lps aku tutup lmpu



bunyi pe tu sbenarnye ek?
nak jek aku kaji
tp xtau nak wat cmner

smlm dgr gak tp 2 kali..
bila aku dgr jek
aku da rs len mcm
org kata klau da rs sumthing dat means ade la benda yg x kena
xtau la perasaan aku je ke..
mula2 igt nak smbg tdo trus
tp mata plak wat hal..
xbley nak tdo



kiri kanan aku pusing
tp still xleh nak tdo
then aku trus bukak lampu
fuhhh..lega masa tu..
trus senang nak tdo..cettt..
nak kena blampu gak mata aku ni
da 2 hari da aku tdo bukak lampu

mlm ni xtau la mcm mn
tgk la klau bunyi tu kluar lg
mmg aku bukak lmpu lg la jwbnyer! ngeeee...

No comments:

Related Posts with Thumbnails