Pages

Friday 30 July 2010

Sesi Mengeluarkan Peluh.. Fuhh..



4 jam tanpa henti... hehe
ape tu?
arini je aku da abiskan masa 4 jam berturut-turut
tp bukan utk senaman..
sebaliknyer...kemas umah..hahaha
wahhh.. gler penat kms umah sorg2
mcm nak patah pinggang ni
berpeluh sakan td

ape la nasib..asal kemas umah je msti aku sorg jek yg kena buat
tension tol aku! tp aku da x sggup tgk umah yg da lama x mop..
dgn kuasa kerajinan yg ade kat aku arini..
aku pun bersihkan satu umah ni..
perghhh..xtau bape tong air aku abiskan tuk sesi ni..
hehe.. penat tahap gaban..

dgn seharian x mkn aku berusaha gak abiskan kerja2 umah ni
aku kalau da stat wat keje, x blh nak berenti
nnt confirm x siap.. ngeh3..
sbb tu aku paksa gak abiskan sesi membersih td..

aiyakk.. kalau ikutkan hati...
da lama ambik orang gaji!
kalau blh upah gajah kat atas ni, aku pun nak! wakaka..
bahagianyer ade gajah tlg bersih umah..lalalala
tp muat ke gajah tu nak masuk umah?? urmmmmm... *thinking*

wahai kaum lelaki budiman yg masih wujud kat dunia ni..
lain kali tlg la ambik alih keje2 membersih ni..
jgn igt ni keje pmpuan!

No comments:

Related Posts with Thumbnails