Pages

Sunday 10 October 2010

Ade ke orang macam ni?

serba sedikit tentang penulis blog..


1. aku memang seorang penggemar susu..bagi je la aku susu ape pun.. susu segar ke..susu HL ke..susu lembu ke..susu kambing ke...tembikai susu ke..jambu susu ke..semua aku bedal..hahahah.. bagi aku susu tu sangat menyelerakan..hehe


2. aku suka sangat makan sup sawi.. walaupun ni bukan la makanan favourite utama aku.. tapi kalau bagi aku satu periuk sup sawi pun confirm aku boleh abiskan (time kebulur je la).. wah3..dasyat x dasyatnyer aku..

3. aku merupakan seorang 'penggila' badminton.. aku sgt obses dengan sukan badminton..nak pulak kalau malaysia yang perform..hohoho.. sanggup x makan and x tdo untuk tgk badminton..kikiki..kalau tgk tu memang tak berkelip la mata..

4. aku sangat benci dengan nyamuk! nak pulak kalau hisap darah aku senyap2.. kalau dpt, mmg aku rendam nyamuk tu 7 hari 7 malam dlm air panas..uhhhh..

5. aku seorang yang x boleh hidup tanpa internet! rasa x lengkap hidup kalau x surf internet dlm sehari.. walaupun benda yang aku bukak hari2 adalah benda yang sama..

6. aku seorang yang banyak berfikir daripada bercakap!

7. aku still ingat lagi kata-kata anak buah aku yang pertama..masa tu die baru masuk darjah satu.. time aku ajak die tengok tv, boleh pulak die kata "buat ape tgk tv, baca buku lagi best"...terkesima aku jap masa tu..hehe

8. aku paling x suka orang kacau aku bila aku tengah buat kerja.. tapi bila ade orang ganggu gak..aku akan cuba sedaya upaya untuk menganggap yang orang tu sebenarnya x kacau aku..hehe

9. aku sangat2 berharap yang orang kat sekeliling aku memahami aku, walaupun aku sendiri x paham diorang..hahhahaha

10. aku seboleh-bolehnya akan cuba untuk mengotakan ape yang aku kata ataupun ape yang aku dah janji.. sekiranya diizinkan Allah..

11. kalau boleh aku xnak mengecewakan permintaan orang lain, seboleh-bolehnya aku akan cuba untuk tolong selagi aku rasa pertolongan tu x menyusahkan aku.. kecuali kalau aku x mampu.. (walaupun ade gak orang yang x hargai pertolongan aku tu)..aku bahagia bila tengok orang bahagia..=)

1 comment:

HAZEEHA IBRAHIM said...

1.kecik2 dulu susu best la.da besar rase susu da laen.ko ta rase laen ke?HL sedap la..
2.sawi..yukss!!
3.btol la tu.sgt gile kot.
4.ad plak org suka nyamuk.
5.me too.hehehe.na jugak.
6.very true.
7.aku juga engt.n sgt respect dengan pendapat itu.hehe. proud to be her mak sedara.
8,9,10,11.no comment.hehe.everything is Insya Allah..

Related Posts with Thumbnails