Pages

Saturday 21 August 2010

again n again n again.... n sekali lagi..

arini da masuk puase yg ke 11
tapi aku still kena hadapi benda yang sama
susah sangat ke?
ye! bagi aku mmg susah...

entah sampai bila aku akan jadi mcm ni
ntah kemapa aku jd mcm ni
kot2 kalau ade burung hantu yg
sudi nak temankan aku tiap2 malam blh gak... hehehe..
(walaupun x rela sebenarnya)

bagi orang lain tdo tu satu nikmat
yeee... aku akui mmg nikmat kalau dpt tdo
tapi cuba bayangkan kalau kita x diberi nikmat tdo tu
macam mana la agaknye akan jd kat kite nnt
x dpt nak pk

tp ni lah yg jadi kat aku since pose
sahur x penah miss lg tahun nie.. (riak nie..eheee.=P)
pasal tiap2 malam x blh tdo smpai la waktu sahur
apekah nikmat tdo aku da ditarik?
ohhh..tidakkk... tu la akibatnyer kalo slalu sgt tdo lewat
berjaga sampai tgh pagi

bila masuk bulan pose langsung xleh tdo
hahaha...nasib kau la badan...
apekah aku kn hadapi ni spnjg bln pose nie?
aku sendiri xtau

aritu aku dah try tdo awal
dengan semangatnyer aku tdo kol 10(pm yer bukan am)
konon2nye senang la tu nak tdo...huhuhu
dan memang aku berjaya tdo dengan senang
skejap jek aku lena and x sedar ape dah

tp tiba2 kol 1 aku tjaga dari tdo
umpama mcm da lama sgt tdo..
rasa segar jek.. padahal baru 3 jam tdo
aduhhhh... x menjadi gak
pastu terus xleh tdo da...hohoho

aku nak tgk sampai bila aku akan jadi mcm ni..
hahahaha..
penyakit buatan sendiri...
kini kau rasakan!

3 comments:

Aeman said...

PADAN MUKA KO!! RASAKAN!! HUAHUAHUA

panicPReSS said...

die suh ko solat tahajud 2..
bkn ngadap fb..
hak3..

Euphoria said...

hak3...mmber aku pun suh aku ngaji quran kalo xleh tdo(tp aku tau die perli aku)hehe..tp x jln gak..
eman: ko sangat dengki!!

Related Posts with Thumbnails